17 Ocak 2010 Pazar

Elma Şekerim Armağanları İçin 150. İzleyicisini Bekliyor



Arkadaşlar hediye veren herkese çok özendim bilenler bilir ben güzellik ve doğal cilt bakımı kursu mezunuyum.Kişisel bakım ve kozmetik içerikli blogumu geliştirme çalışmaları içerisindeyim.


İşte hediyelerim fotoğrafı dayanamayıp bir kaç armağan daha eklemek istedim (suud)parantezli olan ürünler memnun kalıp oradan sipariş ettiğim zevkle aynılarından kullandığım ürünlerdir..(Mumlar dekoratif amaçlı) :)

1)- 1 adet Stay Cool deodorant (Suud)

2)- 1 adet Emily 110 gözkalemi

3)- 1 adet Emily 202 dudak kalemi

4)- 1 adet Flormar 501 ruj

5)- 1 Adet Enchanteur Talk pudra (Suud)

6)- 1 Adet peeling fırçası

7)- 1 Adet Mini çok cici manikür seti

8)- 1 Adet Nancy Star lipgloss (Suud)

9)- 1 Adet Cam incilerle tasarımını yaptığım bileklik.

10)- 1 Adet Pembe,gri ve sedef rengi cam inciler ve gümüş rengi aksesuarlı "özel tasarımım" olan çok şık bir anahtarlık..

Sizden ricam blogumdan arkadaşlarınıza bahsedin ve 150. izleyiciye bir an önce kavuşayım ,sonra kampanyamı başlatacağım diğer klasik blog kampanyaları gibi hazırlmayı düşünüyorum kesinlikle adil bir çekilişle bir kişiye armağanlaırımı ulaştıracağım katılımlarınızı bekliyorum .150. izleyiciye ulaştıktan hemen sonra katılım koşullarını açıklayacağım :) Herkese şimdiden bol şans diliyorum ...

Detaylı Bilgi İçin ;


ziyaret edebilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .