18 Ocak 2010 Pazartesi

Batan Hilmi'nin Malları Bunlar!



Beğenmekten kendimi alamadığım bir kampanya olmuş.
Hem 7 kişiye hem de istedikleri ürünler yollanacağı için çok mutlu oldum.
Bu kampanyayı başlatan Hilmi arkadaşımıza Teşekkürler..
Sizler de bu kampanyadan faydalanmak istiyor iseniz eğer;

 bu blogdan detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz..

Üstelik ;


bu siteyi izlemeye alıp, yukarıdaki linkteki post'a yorum bırakıp, bloğunuzda bu kampanyadan bahsetmeniz yeterli.

Detayları öğrenmek için, TIKLAYIN ..

1 yorum:

  1. ben eşime küçükte olsa bi sevgililer günü hediyesi alamadım erkek saati çok hoşuma gitti bilgisayardan pek anlamıyorum arkadaş burayı söyledi siteye girdim fakat ne yapmam gerektiğini anlamadım yardımcı olacağınıza eminim teşekkürler

    YanıtlaSil

 
Wordpress Theme by wpthemescreator .
Converted To Blogger Template by Anshul .